Já a moje já

Filmy

23.05.2008 17:12

 

Poslední dobou jsem v kině jako doma. A tak jsem se rozhodla napsat krátký recenze o některých filmech, který jsem viděla.

Začneme třeba Bobulema. Všude spousta upoutávek, trailerů, letáků, vesměs kladných recenzí... Při naší návštěvě v Praze v tuhle dobu v kině nedávali nic jinýho. Film to nebyl špatnej, jen mi tam chyběly nějaký vtipnější místa a hlubší smysl než jen víno... Nepřijde mi jako dobrej nápad založit celej film jen na vínu...Ale třeba na to máte jinej názor. Já čekala víc.

Venkovský učitel...Tak tenhle film se mi naopak moc líbil, nejen díky tomu, že „hlavní pár“ tady hráli Liška a Daniel, ale i díky tématu filmu... Učitel (Liška) utíká na venkov před svou orientací a přítelem (Daniel) a srovnat si myšlenky. Tam se jakýmsi způsobem zamiluje do jednoho svýho žáka, a časem aférka vyplave na povrch...Ale nakonec všechno dobře dopadne. Takže kdybyste na tenhle film narazili v nějakým menším kinečku, určitě se tam stavte!

Taková normální rodinka. Na ní jsem byla s kamarádkou, která si přála lístek do kina jako dárek k narozeninám. Myslím, že ona byla spokojenější než já, jí sedí spíš „jednodušší humor“. Tím ale nechci říct, že je blbá :) . Každopádně mě tenhle film nějak nenadchl – spíš na mě působil rozpačitým a místy trapným dojmem – například když babička „vyvražďovala“ rodinu, nevěděla jsem, jestli se mám smát nebo brečet. Vlastně neznám ani původní seriál, ke kterýmu se film měl přiblížit svou vtipností, ale podle kritiků se mu to povedlo bohužel jen názvem.

Suprhrdina. Komedie ve stylu Scary Movie...Recenze nic moc, prý ohranej humor, i když já jsem se smála od začátku do konce (jen s menšíma přestávkama). Je to film, u kterýho se vážně nemusí přemýšlet – dobře se při něm odreagujete.

Úhel pohledu. Docela fajn thriller, dobrej nápad, ukázat útok na americkýho prezidenta tak, jak ho zaznamenali různí lidi – z různých úhlů pohledu. Líbilo se mi, jak se později začínají všechny věci propojovat...

A jako poslední a nejaktuálnější... Indiana Jones a království křišťálové lebky...Indy sice zestárl, je z něj něco jako aktivní důchodce...A to hodně aktivní. Příběh nebudu moc prozrazovat, abyste byli krásně překvapení. Není to špatnej film, i když občas trošku zdlouhavej a některý „náhody“ byly...přehnaný :) No prostě Indy.

Každopádně před tím, než vyrazíte do kina, si pročtěte nějaký recenze na těch správných webech a rozhodovat se i podle nich :).

 

A vy, kteří se chcete zapojit do recenzování filmečků na tomhle blogu, mi napište vaše postřehy a názory na jakýkoli filmy na můj mail: Michy-91@seznam.cz...Díky!

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.