Já a moje já

Moje TOP FIVE uplynulého týdne

12.09.2008 17:15

Jak jste si měli možnost přečíst někde tady na blogu, nejsem z těch, kteří by poslouchali každou novou sračku, co se objeví v rádiu. Já jsem celkem vybíravá. A tak jsem se rozhodla, že začnu asi jednou za dva týdny vybírat pět svých aktuálně nejoblíbenějších písniček. Třeba vás inspiruju a poslechnete si taky něco novýho, možná trošku odlišnýho od toho, co je zrovna „in“.

 Začneme odspodu.

Na pátý místo jsem vybrala něco z elektroniky, a to The Golden Path od dua Chemical Brothers. Tohle je jedna z mála skupin, od kterých se mi většinou líbí celý alba a ne jen jedna dvě písničky z nich.

Čtvrtý místo dostává Vypsaná Fixa s jejich Druhou Půlkou Žárovky. Sice taky jedna ze starších písniček, ale nešlo ji prostě vynechat. Tahle skupina mě jednoznačně dostává originalitou svých textů.

Bronz a třetí místo tento týden dávám německé trojici(nepočítám dje) s názvem Northern Lite a jejich What Do You Want. Northerni kombinují elektronickou hudbu se dvěma kytarama a výsledek je podle mýho názoru originální. Možná může některým z vás připadat tenhle kousek jako typická "diskotéková hudba"; je to jeden z úhlů pohledu a já to samozřejmě respektuju. Mě ale zaujaly ty kytary a hlas zpěváka :) .

Stříbro si dnes "odnáší" skupina The Offspring s jejich Come Out and Play (Keep 'em Separated). Tohle je jedna z mých vůbec nejoblíbenějších písniček od téhle skupiny. A že jich není málo.

A první místo dostávají....chvilka napětí....Radiohead! 15 steps je prostě povedenej a zajímavej kousek z jejich nejnovějšího alba In Rainbows, který je mimochodem k dispozici ke stažení na jejich stránkách.

Věřím, že pokud máte podobnej vkus jako já, tak jste si právě teď aspoň některou z těchhle písniček otevřeli třeba na youtubu nebo na deezeru a říkáte si, jak mi tohle mohlo uniknout :) .

 

A ještě ve zkratce:

 

TOP FIVE 8.9.-14.9.

1. radiohead – 15 steps

2. the offspring -come out n play (keep em separated)

3. northern lite – what do you want

4. vypsaná fixa – druhá půlka žárovky

5. the chemical brothers – golden path

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.