Já a moje já

Nuda (jako) v Brně

12.09.2008 14:44

Tak se nudím ve škole a vymyslela jsem, že zkusím „blogovat“ i jinak než jen na pc (testuji svůj mobile-word). Čtvrteční Reflex jsem už bohužel dočetla (ne, Top Dívky OPRAVDU nečtu), a tak si hraju s mobilem.

Včera jsem si na internetu přečetla, že Sony vypustilo do světa novou zrcadlovku s označením Sony DSLRA-900, takže je jasný, co mě bude odpoledne doma zajímat. Snímač o velikosti kinofilmovýho políčka, to není od Sony špatný tah; stejně tak rozlišení kolem 24Mpix, ale upřímně, kolik fotografů tohle využije? To by musely být megaplakáty.

Taky jsem byla v kině na Máji. Kritici jeho tvůrce i tohle filmový dílo doslova rozcupovali; upřímně, už spojení Máj a Support Lesbiens, kteří k němu vytvořili hudbu, vypadá na můj vkus dost zvláštně! Máj mě ale příjemně překvapil, dílo to bylo povedený...Z básně jako takové znám ale jen opravdu malou část, takže nemůžu posoudit, nakolik film odpovídal své předloze; Film ale určitě doporučuji, a to zvlášť těm z vás, kterým se líbila Kytice od stejných tvůrců. A na závěrečné titulky si určitě počkejte. Mě tam zaujal zatím neviděný „koordinátor koně“ :) .

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.