Já a moje já

Poslední dobou...

23.07.2008 22:02

...jsem se doma začala nudit. A tak jsem vymyslela, že půjdu na brigádu k tátovi do práce. Je to tam fajn i když na ostatní věci mi moc času nezbývá. Začátek prázdnin jsem stejně proseděla u televize a tak si to teď vynahradím nějakou kreativní činností. Dělám to taky proto, že bych si chtěla koupit jeden objektiv na mou Sonynu. Navíc venku je poměrně zima, snad ke dvaceti stupňům...Takže co bych měla dělat, když ne pracovat?

A včera jsem byla nakupovat v Brně. Chtěla jsem sice nějaký nový oblečení, ale nakonec jsem si místo toho přivezla dvě knížky (táta se překonal a zaplatil obě). Jedna z nich je o Čachtické paní. Pochybuju, že tuhle někdo z vás nezná. Každopádně já ji ještě vážně nikdy nečetla. A tak mě v regálu docela zaujala. Plánuju si i návštěvu kina, a to kvůli filmu Bathory... Nejspíš vezmu nějakou kámošku a vyrazíme :) (s kámoškou snad pro to, že jsem zas úplně, ale úplně single).

O prázdninách už jsem ale taky zažila celkem pár zajímavých věcí. A očekávala jsem začátek novýho vztahu, škoda, že tohle nevyšlo. Dotyčný mě nejednou zranil...mrzí mě to. Ale aspoň jsem si teď našla nějaký nový kamarády, co sice bydlí až v Praze, ale to nevadí, stejně jsou fajn.

To jsem hodně odbočila od těch knížek...No, ta druhá z nich je italská čítanka. Sice už mám doma i nějakou tu knížku jen v italštině (italsky jsem se učila tři a půl roku), ale ještě mi na to přece jen nestačí slovní zásoba. Italština má spousty různých slovních spojení, neidentifikovatelných pro běžnýho Čecha. No a v tý čítance je všechno napsáno jak česky, tak i italsky. Vždycky si podtrhám to, čemu nerozumím, porovnám to s českou částí a takhle si zase o trošku rozšířím slovní zásobu. Ale čtení v cizím jazyce mi jde zatím celkem pomalu a ztěžka.

Ale co to znamená umět cizí jazyk?
Umět cizí jazyk je podle mě stav, když v něm začnete přemýšlet a budou se v něm v noci odehrávat vaše sny. Good night.



 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.