Já a moje já

Tento týden to nedávám

29.05.2008 18:48

Tento týden vážně nestíhám psát můj blog. Je to tím, že se blíží závěr školního roku, takže se na nás všichni učitelé vrhají jako divoký vosy a zkouší se, píšou se písemky, tisknou se taháky...Však to znáte. Navíc jsem byla dva týdny nemocná, jasně, že jsem se na učení ani nepodívala - a teď si to krásně odnáším. Navíc jsme se ségrou začaly opravdu chodit do stájí a učit se jezdit na koních, takže to je další věc, kvůli které teď nemám čas - i když tohle mě narozdíl od učení baví.

***

Dnes jsem sem aspoň přidala novou část s názvem "škola" i přesto, že už je konec května. Tyhle věci se vám můžou hodit třeba zrovna příští rok :) .

A teď už se zase jdu učit. A všem, kteří píšete tyhle závěrečný testy a stáváte se obětí učitelů, držím pěstičky a doufám, že vám všecko dobře dopadne a vy se dožijete prázdnin :)

Michy

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.