Já a moje já

Zajímavý web

04.10.2008 23:16

Tak jsem zase vymyslela novou věc, o který bych mohla psát. Bude to o webech, na který jsem v minulých dnech narazila, případně který znám už dlouho a vy byste je taky měli znát. Dneska začneme takovou drobnou srandou pro ty z vás, který baví psát o něčem, co právě dělají, a číst si na oplátku to, co dělají ostatní.

Web se jmenuje Twitter (www.twitter.com).  Co si budeme nalhávat; blogování a podobný věci dneska letí. A tohle je vlastně něco na ten způsob. Stačí se zaregistrovat a hned můžete psát o tom, co zrovna teď děláte. Na to máte ale vždycky jen omezenej počet znaků. Můžete napsat asi tolik znaků, jako když píšete SMSku. Jediná podmínka pro úspěšný twitterování je základní znalost angličtiny, protože je v ní web vytvořenej. Psát můžete ale samozřejmě česky.

Můžete taky „sledovat“ lidi, jejichž článečky vás zajímají. Já takhle sleduju člověka s nickem „cermak“, což není nikdo jinej, než novinář Miloš Čermák.  A musím říct, že má zajímavý postřehy. Určitě si ho taky vyhledejte. A jestli vás zajímám já, tak si do hledání zadejte Michaela91.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.